سهم پروژه‌های محرومیت زدایی در نیمه دوم سال بیشتر می‌شود

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بسیج پروژه های عمرانی بسیاری را به بهره برداری رسانده است، گفت: سهم پروژه‌های محرومیت زدایی در نیمه دوم سال بیشتر می‌شود.

سردار «غلامرضا سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت جدید با توانایی های جدید و ظرفیت های جدید به میدان حل مسئله خواهد آمد، تلاش خواهیم کرد در نیمه دوم سال سهم دیگری را به پروژه های محرومیت زدایی اضافه کنیم.

 

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور یکی از برنامه های بسیار خوب بسیج در سراسر کشور را ایجاد و دایر کردن مدارس در مقاطع مختلف دانست و خاطرنشان کرد: در این استان و سپاه حضرت جوادالائمه(ع) قدم های خوبی در این راه برداشته شده که شاهد بهره برداری آن بودیم.

 

 

سرار سلیمانی با بیان اینکه کادر آموزشی مجرب، امکانات مورد نیاز و فضاهای مناسبی تهیه و در اختیار مردم قرارگرفته است، اضافه کرد: بنا داریم در هر شهرستان یک زنجیره ای از مهد تا پیش دانشگاهی را برای پسران و دختران ایجاد کنیم که تلاش بر این است این زنجیره در استان خراسان شمالی و شهرستان های آن سریع تر انجام شود.

 

 

وی برنامه های بسیج و سپاه را در استان مفصل و متعدد دانست و گفت: در زمینه پیشرفت، سازندگی و محرومیت زدایی، رفع نیازهای مردم محروم در زمینه مسکن، راه روستایی، تامین آب شرب و زیرساخت های روستاها و حاشیه شهر، تسهیل ازدواج آسان و ... برنامه هایی است که بایستی تلاش شود در کنار سایر دستگاه ها و خیرین و نهادهای مسئول، مسائل و مشکلات مناطق مختلف را احصاء و به عنوان خدمتگزاران مردم به میدان برویم که بسیج در این زمینه آمادگی کامل دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1100536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha