بد اخلاقی و بی عدالتی مغایر با شهر اسلامی است

قاسم زاده گفت: بد اخلاقی و بی عدالتی در حوزه های مختلف مغایر با رویکرد و برنامه شهر اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی قاسم زاده» در آیین تکریم و معارفه شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تحقق شهر اسلامی رویا ما است، اظهارداشت: شهر اسلامی تنها در ظاهر نیست بلکه باید در روح شهر هم اسما الحسنی وجود داشته باشد.

 

شهردار اصفهان افزود: بد اخلاقی و بی عدالتی در حوزه های مختلف مغایر  با رویکرد و برنامه شهر اسلامی است چرا که برای تحقق شهر اسلامی روح و ظاهر هر دو مهم است.

 

وی با بیان اینکه در پوسته شهر مظاهر شهر اسلامی وجود داشته باشد، تصریح کرد: برای اینکه در روح شهر هم باید موازین رعایت و عالم و علم مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرد.

 

قاسم زاده تحقق شعار زندگی با کیفیت در شهر را مهم بیان کرد و گفت: کسب درآمد پاک از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید درآمد حلال توجه کنیم چرا که این موضوع در سلامت روح شهر اثر دارد.

 

وی ادامه داد: برای کسب درآمد حلال برای شهر و آنچه مورد رضایت مردم است مورد توجه بوده و  با مشارکت مردم از مسیرهای اساسی و سالم پول وارد شهر شود.

 

شهردار اصفهان یادآورشد: بخشی از درآمد شهر مورد رضایت مردم نیست و باید از محل هایی که مورد رضایت مردم است باشد.

 

وی به کسب مشارکت مردم برای مدیریت شهر اشاره کرد و افزود: مدیریت شهر به همکاری و هم فکری نخبگان و گروه های فعال اجتماعی نیاز دارد تا در کنار همدیگر شاهد توسعه باشیم.

 

قاسم زاده یادآورشد: آسیب شناسی و مسئله یابی از مشکلات و کمک به رفع آن با همکاری مردم محقق می شود که در این مسیر باید تلاش و همکاری خوبی بین مدیریت شهری و دیگر فعالان اجتماعی برقرار شود.

وی با بیان اینکه مسیر خدمت به مردم از گذشته و ادوار قبل شروع و این دوره هم در امتداد مسیر خدمت است، تصریح کرد: برای توسعه شهری تنها به راه سازی و معابر توجه نمی شود و توسعه و آبادانی چند منظور مورد توجه است.

کد خبر 1100593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha