تمهیدات لازم برای انتقال زائران اربیعین حسینی انجام شده است

وحیدی با اشاره به وجود نداشتن مشکل برای برگشت زائران اربعین حسینی گفت: تمهیدات لازم از لحاظ انتقال هوایی و زمینی در کنار خطوط ریلی صورت گرفته تا زائران به بهترین نحو انتقال پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «احمد وحیدی» در جمع خبرنگاران درخصوص زائران اربعین گفت: تاکنون عده زیادی از زائران از این سفر معنوی برگشته و تعمیرات لازم برای خدمت رسانی به آن‌ها انجام شده است.

 

وزیر کشورازانتقال هوایی زائران به وسیله هواپیما طبق زمانبندی وبدون مشکل خبردادوافزود: در مرز زمینی نیز به خصوص در حوزه شلمچه و مهران و چذابه تمهیدات لازم برای تردد و برگشت زائران با خودروها انجام گرفته است.

 

وی با بیان اینکه حمل و نقل ریلی نیز در مرز آماده انتقال زائران است، اضافه کرد:خوشبختانه تاکنون مشکلی برای انتقال زائران وجود نداشته است.

 

وحیدی گفت: قرنطینه هوشمند طراحی شده مورد تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته و هدف آن موقعیت یابی افراد دچار بیماری و ایجاد محدودیت برای این افراد است.

 

وزیر کشور افزود: بر این اساس، سایر محدودیت‌های عمومی در جامعه برطرف می‌شود و درواقع به جای اینکه محدودیت عام داشته باشیم، محدودیت فقط شامل حال افرادی است که بیمار باشند و در نتیجه آن کار و کسب‌ها به روال عادی خود باز می‌گردد و مشکلات اقتصادی ناشی از محدودیت‌های کرونایی برطرف می‌شود

کد خبر 1100604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha