از برگزاری آئین کلنگ زنی مسجد امام علی (ع) یاسوج تا شناسایی ۲۷ محل آسیب پذیر در کهگیلویه و بویراحمد

آئین کلنگ زنی مسجد امام علی (ع) شهرک امام علی (ع) یاسوج با حضور جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «حجت اله عباسی» امروز (8 مهر ماه) در آئین کلنگ زنی مسجد امام علی (ع) شهر یاسوج که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوجف رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای شناسایی مناطق کمتر برخوردار، معاونت اجتماعی سپاه فتح جهت کاهش آسیب های اجتماعی اقدام به شناسایی این مناطق کرد.

 

معاون اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی 27 محله آسیب پذیر و کمتر برخوردار در این استان خبر داد و گفت: در این مناطق در حال فراهم کردن زیرساخت های لازم هستیم.

 

وی به زمین اهدایی برای ساخت مسجد در شهرک امام علی (ع) یاسوج اشاره کرد و ادامه داد: به جهت انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در این شهرک، زمین مسجد توسط تعاونی مسکن کارکنان سپاه فتح جهت ساخت مسجد تحویل سازمان بسیج محلات و مساجد استان شد.

 

عباسی پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برای ساخت این مسجد را ستودنی دانست و افزود: رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان نیز تلاش های قابل تقدیری داشته اند.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این آئین ضمن کلنگ زنی این مسجد، ساخت مسجد در این شهرک آسیب پذیر را باعث رونق فعالیت های فرهنگی و مذهبی و جذب مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به مساجد دانست.

کد خبر 1100606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha