استقرار ناوگان حمل و نقل جوان سیر ایثار و سپاه خوزستان در مرز شلمچه

سردار شاهوارپور از استقرار ناوگان حمل و نقل جوان سیر ایثار و سپاه خوزستان در مرز شلمچه برای جابه‌جایی زائران بازگشتی از سفر عتبات عالیات خبر داد.

«سردار حسن شاهوارپور» در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه و روند خدمات رسانی و بازگشت زائران اربعین حسینی از سفر عتبات عالیات، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد:‌ خوشبختانه روند ورود زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه به خاک کشور بسیار روان است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه اشاره کرد و افزود: خدمات بسیار خوب و مناسبی توسط موکب ها و اتوبوس های اداراتی که در مرز شلمچه مستقر شدند به زائران ارائه می شود.

 

وی از استقرار ناوگان حمل و نقل شرکت جوان سیر ایثار جهت جابه‌جایی زائران در مرز شلمچه خبر داد و تصریح کرد: سپاه نیز در راستای جابجایی زائزان مجموعه جوان سیر ایثار را پای کار آورد و همچنین تعدادی اتوبوس از سپاه استان در این مرز مامور شده که همگی در خدمت زائران هستند.

 

سردار شاهوارپور اضافه کرد: خوشبختانه کل مجموعه ها پای کارند و در حال خدمات رسانی به زائران بازگشتی از سفر عتبات عالیات هستند که امیدواریم زائران عزیز به سلامت وارد کشور شوند و از این زیارتی که نصیبشان شده لذت ببرند و به شهرهای خود برسند.

 

وی با بیان اینکه مردم دعا کنند سال آینده همه کسانی که مشتاق اند و قلب هایشان برای امام حسین (ع) می تپد، همه با هم به سمت کربلای معلا مشرف شوند و از این فضای معنوی بهره ببرند تاکید کرد: از همه کسانی که در این ایام به صورت شبانه روزی اعم از سپاه، بسیج، مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه های اجرایی و پیشکسوتان جنگ و ... به زائران عاشقانه خدمت می کنند تشکر و قدردانی می کنم و این نیز همه از برکت محبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و لذا ما می بایست قدر این ایام را بدانیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: امیدوارم در سال های آینده بتوانیم با خدمات بهتر و مناسب تر و تکریم بهتر  از زائران پیش رویم.

 

کد خبر 1100616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha