خدمات رسانی تا بازگشت آخرین زائر در مرز شلمچه ادامه خواهد داشت

حیدری از ادامه خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تا بازگشت آخرین زائر از سفر عتبات عالیات به خاک کشور در مرز بین المللی شلمچه خبر داد.

«محمد حیدری» در حاشیه بازدید از روند بازگشت زائران و همچنین خدمات رسانی در مرز شلمچه در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه را بسیار مطلوب خواند و اظهار کرد: بیش از ۷۰ دستگاه اتوبوس با استقرار در مرز شلمچه در امر انتقال زائران بازگشته از سفر کربلا به نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کنند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر افزود: شهرستان خرمشهر امسال در غیاب استان های معین با بسیج امکانات برای خدمت رسانی به زائران اربعین در این گذرگاه مرزی وارد عمل شده و همچنان در حال خدمت رسانی است افزود: روند خدمت رسانی به زائران در مرز شلمچه مطلوب است.

 

وی با اشاره به جابجایی زائران در مرز شلمچه، تصریح کرد: علاوه بر اتوبوس‌های برون شهری، تردد ریل باس از شلمچه به خرمشهر برای انتقال زائران اربعین ادامه دارد.

 

حیدری از راه اندازی بیمارستان صحرایی شهید سلیمانی در مرز شلمچه خبر داد و بیان کرد: زائرانی که تست کرونای آنها مثبت شود در این بیمارستان قرنطینه و به شهرهای خود منتقل خواهند شد.

 

وی به تامین امنیت زائران اربعین در مرز و مسیر شلمچه اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه های انتظامی و امنیتی با نهایت حساسیت در کنترل و مراقبت از ورودی و خروجی از مرز تمام تلاش خود را برای تامین امنیت زائران بکار گرفته اند. با مراقبت صورت گرفته امنیت خودروی زائران که در مرز شلمچه، محوطه اطراف پایانه مرزی و همچنین شهر خرمشهر رها شده‌اند تامین شده و تاکنون هیچ گزارشی از سرقت خودرو گزارش نشده است.

 

فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه در زمینه ارائه خدمات شهری با هدف نظافت مسیر عبور زائران و بهداشت عمومی شهرداری‌ های اهواز، آبادان، مینوشهر و خرمشهر به خوبی عمل کردند گفت: خوشبختانه در این مدت زمان اندک همکاری بین بخشی میاننیروی انتظامی، مرزبانی و دستگاه های دولتی در مرز شلمچه خوب انجام شده و خدمات‌ رسانی به زائران و انتقال آنها به نقاط مختلف کشور نیز به نحو شایسته ای در حال انجام است.

 

وی از ادامه خدمات‌ رسانی به زوار اربعین حسنی در مرز شلمچه تا بازگشت آخرین زائر خبر داد و یاد آور شد: خوشبختانه روند خدمت رسانی به زائران اربعین با بسیج امکانات و فعالیت موکب ها در مرز شلمچه ادامه دارد و تا بازگشت آخرین زائر هم ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1100621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha