نباید یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک مسئله بسیار مهم جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است تا ما آرمان‌های خود را فراموش نکنیم گفت: نباید یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین ایام اربعین حسینی، چندین برنامه مشترک توسط کانون یاسین اندیمشک و پایگاه مقاومت بسیج مسجد سیدالشهدا (ع) برگزار شد اظهار کرد: به همراه جمعی از جوانان با یکی از نمازگزاران مسجد سیدالشهدا (ع) که در جنگ تحمیلی حضور داشته، دیدار کردیم که وی در این دیدار، خاطراتی را بیان کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب و استقبال نمازگزاران از آن افزود: در راستای طرح «آبروی محله»، یادواره شهید محله را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل یکی از شهدای کوی فرهنگیان برگزار کردیم.

 

وی ضمن بیان اهمیت اربعين و هفته دفاع مقدس اذعان کرد: به مناسبت اربعین حسینی روضه‌خوانی را داشتیم و علاوه بر آن، ایستگاه صلواتی برپا شد و کلیشه نویسی نیز بر روی خودروها صورت گرفت.

 

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک مسئله بسیار مهم جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است تا ما آرمان‌های خود را فراموش نکنیم تصریح کرد: نباید یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان جنگ تحمیلی، یادگاران جنگ هستند که این رزمندگان باید رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های آن دوران را برای نسل امروز بازگو کنند.

 

کد خبر 1100656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha