برخورداری شهروندان شیرازی از خدمات تخصصی مراکز مشاوره «بهار نکو»

حجت الاسلام مقامی گفت: فرهنگسراهای شیراز، از ظرفیت فرهنگی مراکز مشاوره «بهار نکو» بهره مند خواهند شد و ارائه خدمات به شهروندان از طریق فرهنگسراهای سطح شهر تخصصی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمید مقامی» در دیدار با سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌های استان فارس گفت: با هدف ارائه خدمات به شهروندان شیراز همکاری میان اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های استان توسعه می یابد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های فارس افزود: توسعه فعالیت فرهنگی-اجتماعی در محله های شیراز  یک سرمایه ‌گذاری فرهنگی است و تجربه فعالیتی در موسسه «بهار نکو» نشان از علاقمندی شهروندان به آموزش و مهارت افزایی در موضوعات فردی است.

وی اضافه کرد:  نیازهای آموزشی هر دوره باید متناسب با دوره حیات باشد و ارائه خدمات تخصصی در محله های شیراز با همت اعضا شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در فرهنگسراها و مساجد افزایش خواهد یافت.

حجت ‌الاسلام مقامی تصریح کرد: برای کاهش آسیب ‌های اجتماعی به افزایش آگاهی‌ شهروندان در زمینه‌های مختلف و مهارت‌ های خانواده و حل مشکلات این حوزه نیاز دارد.

وی ادامه داد: فرهنگسراهای شیراز، از ظرفیت فرهنگی مراکز مشاوره «بهار نکو» بهره مند خواهند شد و ارائه خدمات به شهروندان از طریق فرهنگسراهای سطح شهر تخصصی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مقامی اعلام کرد: نیز گفت: کمیته فرهنگی در محله های شیراز راه ‌اندازی خواهد شد و به شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ هایی مانند مراکز مشاوره «بهارنکو» خواهد پرداخت تا از طریق فرهنگسراها خدمات تخصصی به شهروندان ارائه شود.

«علی اکبر سلطانی»، رئیس کمسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار گفت:  برگزاری کارگاه‌ های مهارت افزایی از طریق  فرهنگسراهای محلات و ارائه خدمات تخصصی به شهروندان از اهداف شورای اسلامی ششم شهر شیراز است و با همکاری سازمان‌ های مردم ‌نهاد برای توسعه و آبادانی سومین شهر حرم اهل ‌بیت (ع)  اقدام خواهیم کرد.

 

کد خبر 1100673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha