اجرای طرح «هر مسجد یک حقوقدان» برای خانواده زندانیان در شیراز

رضایی دانا گفت: طرح «هر مسجد یک حقوقدان» با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در میان خانواده زندانیان شیراز در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله رضایی دانا»، در جمع مشاوران حقوقی طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در زندان مرکزی شیراز گفت: حضور مشاوران و گروه های جهادی در زندان ها برای رفع مشکلات زندانیان قابل قدردانی است و نقش سازنده در حل معضلات و مشکلات زندانیان و تحقق اهداف عالیه سازمان زندان ها برای اصلاح و تربیت دارد.

مدیر زندان مرکزی شیراز افزود: تعامل مطلوب با ارگان ها و گروه های جهادی موجب استفاده از خدمات حقوقی و درمانی رایگان به زندانیان نیازمند و بی بضاعت شده است.

وی اضافه کرد: این گروه های جهادی به صورت مستمر و فصلی در زندان به همکاری می پردازند و مشکلات حقوقی و سلامت آنها را مورد بررسی و رسیدگی قرار می دهند.

رضایی دانا تاکید کرد: با حمایت مادی و معنوی از زندانیان و خانواده های نیازمند آنها با همکاری خیران و سایر نهادهای مرتبط، طرح «هر مسجد یک حقوقدان» با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در میان خانواده زندانیان در حال اجرا است و با کمک خیران و گروه های جهادی علاوه بر حل مشکلات حقوقی و درمانی، کمک های مومنانه در اختیار خانواده های زندانیان نیازمند قرار می گیرد.

خاطر نشان می شود، در این بازدید مدیر زندان مرکزی شیراز همراه با حقوقدانان به صورت چهره به چهره پاسخگوی مسائل و پرسش های زندانیان بود و مشاوران حقوقی طرح «هر مسجد یک حقوقدان» و دندانپزشکان جهادی برای ارائه مشاوره حقوقی و خدمات دندانپزشکی  رایگان  به زندانیان زندان مرکزی شیراز و اندرزگاه «نسوان» در این زندان حضور یافتند.

کد خبر 1100677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha