از قِبَل شهر من، خیلی ها چاق و چله شده اند

نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس خطاب به وزیر نفت، گفت: از نگاه برخی حاکمان برخی ها شهروند درجه دو هستند و از گچساران و باشت خودم حرف می زنم با این همه منابع نفت و گاز، این همه ارباب رجوع دارد و از قِبَل شهر من، خیلی ها چاق و چله شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید ناصر حسینی پور» امروز (۹ مهر ماه) در نشست شورای اداری شهرستان گچساران که با حضور وزیر نفت برگزار شد، گفت: سال ها پیش در منطقه کهگیلویه دختری به دلیل نداشتن پول دارو وفات می کند، آن روزها سخنگوی دولت مشغول سازماندهی چهار وزارت خانه برای پیگیری یوزپلنگ های آسیایی بود؛ خبرنگاری از آقای رمضان زاده پرسید و نظرش را جویا شد و در پاسخ گفت خانم، دو گروه شهروند داریم، شهروند درجه یک و شهروند دو، هاجر ۱۵ساله هم شهروند درجه دو بود.


نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نفت ادامه داد: از نگاه برخی حاکمان برخی ها شهروند درجه دو هستند و از گچساران و باشت خودم حرف می زنم با این همه منابع نفت و گاز، این همه ارباب رجوع دارد و از قِبَل شهر من، خیلی ها چاق و چله شده اند.


وی افزود: اکنون که حدود دوماه و اندی به عنوان خادم مردم هستم از همان روز نخست تحقیق و تفحص از پتروشیمی گچساران را کلید زدم و اکنون پرده دری نمی کنم تا براساس استدلال صحبت کنم.


حسینی پور ادامه داد: برای یک بار عرض کردم به مدیر عامل نفت و گاز نه زنگ زدم و نه زنگ زده و نه دیده و نه دیده ام او را، یکی از شاخص ها این است اگر روزی در این شهر کاندیدا بودم و عمل نکردم اعتراض کنید.


نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اجازه ندهید مجموعه های فنی سیاسی شود، این مجموعه فنی نباید سیاسی شود و اگر چنین کسی کنارم بود مرا بی آبرو کنید.


وی گفت: گچساران ابرمخزن نفتی خاورمیانه است و حق مردم گچساران است که از نفت هم بهره مند شود و باید پای شعار عدالت هم بمانیم.

کد خبر 1100708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha