حرکت های امیدوار کننده دولت باید ادامه داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت حرکت‌های بسیار خوبی را آغاز کرده، گفت: حرکت‌های امیدوار کننده‌ای که ایجاد شده باید به بهترین شکل ادامه پیدا کند. باید در بحث معیشت مردم و گرانی‌ها اقدام خوبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین دیدار نخبگان، علما، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل در سالن اجتماعات دانشگاه یاسوج برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در این آئین، گفت: طرح‌ های نیمه تمام بسیاری داریم که اگر اعتبارات ویژه گذاشته شود و این طرح‌ها به بهره‌‍برداری برسند، اشتغال زایی ایجاد می‌شود.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» با بیان اینکه دولت حرکت‌های بسیار خوبی را آغاز کرده، افزود: حرکت‌های امیدوار کننده‌ای که ایجاد شده باید به بهترین شکل ادامه پیدا کند و باید در بحث معیشت مردم و گرانی‌ها اقدام خوبی انجام بگیرد.

 

وی یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد نیروی انسانی توانمند کم ندارد، متأسفانه از این ظرفیت‌های نیروی انسانی در گذشته استفاده نشده و امید می‌رود که از فرزندان استان در مدیریت‌های کشوری استفاده شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج گفت: ما به این دولت مردمی امیدوار هستیم و امیدواریم رونق اقتصادی شکل بگیرد.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین مشارکت در عرصه سیاسی و حضور در عرصه جنگ و دفاع مقدس و صحنه های ملی را دارد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از انتخاب استاندار استان، گفت: استان دارای جمعیت ۷۵۰ هزار نفری و دو بخش سردسیری و گرمسیری بوده و در دوران طاغوت دچار ظلم و محرومیت هایی شد، اما بعد از انقلاب خدمات فراوانی به مردم این استان انجام گرفت.

 

وی حضور ریاست جمهوری را گره گشای مشکلات دانست و گفت: واکسیناسیون کرونا، کنترل قیمت ها در بخش سیمان، آهن آلات در مدت زمان کوتاه عملکرد موفقی در این دولت دیده شد.

 

آیت الله حسینی به طرح های حدود ۱۵ الی ۲۰ ساله در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: طرح های نیمه کاره مانند جاده پاتاوه دهدشت و اجرای باند دوم این جاده، سد تنگ سرخ، مارون ۲ ، تخصیص اعتبار ویژه برای بیمارستان ها در سی سخت چرام لنده و باشت، اعتبار ویژه برای اشتغال استان، اجرای طرح های تولیدی و اشتغال، استفاده از نیروهای استان در سطح ملی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به تامین اعتبار جهت امور فرهنگی و مبارزه با آسیب های اجتماعی و فعال سازی شهرک های صنعتی و کارخانه قند و نقش آنها در اشتغال زایی با فعال کردن آنها اشاره داشت و گفت: توجه به مشوق ها برای افزایش جمعیت، استخدام، بیمه از مهم ترین موضوعات استان است.

کد خبر 1100737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha