بهبود مشکلات کشور یکباره محقق شدنی نیست/ آمریکا در انزوا و انفعال

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: بهبود مشکلات کشور یکباره و در کوتاه ترین زمان محقق شدنی نبوده ولی اقدامات اثربخشی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به اتفاقات داخلی و بین المللی اشاره کرد و اظهارداشت: روند فعالیت دولت پس از انتخابات در حال انجام و پس از کسب رای اعتماد هیات دولت کار خود را پیش می برند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: بهبود مشکلات کشور یکباره و در کوتاه ترین زمان محقق شدنی نبوده ولی اقدامات اثربخشی آغاز شده و برخی از اقدامات غلط و غیرضروری گذشته هم باید اصلاح و در مسیر واقعی قرار گیرد.

وی به طعنه های سیاسی برخی از افرد و گروه ها اشاره کرد و اذعان داشت: کنایه به دولت و فعالیت های آنان درست نیست و نباید برخی بهبود اوضاع را در یک مقطع خاص بخواهند و با چنین دیدگاهی کنایه بزنند.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه واکسیناسیون در حال انجام است، یادآورشد: دولت توان و ظرفیت خود را برای انجام این کار به صورت کامل بر عهده گرفته و پیشرفت خوبی هم داشته است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان برای کاهش مشارکت مردمی تلاش کردند، گفت: حضور و مشارکت خوبی در انتخابات ریاست جمهوری داشتیم و روند تشکیل دولت و آغاز کار آنان نیز به خوبی در حال انجام است.

 

*آمریکا در انزوا و انفعال

 

امام جمعه اصفهان با اشاره به اتفاقات بین الملی ادامه داد: آمریکا در برنامه کاهش مشارکت انتخابات ایران با مشکل روبرو شد و سپس در مقابل جریان های مقاومت و افغانستان نیز حرکت انزوایی پیدا کرد و امروز هم منفعل شده است.

 

وی با بیان اینکه ایران به راحتی کشتی های نفتی خود را انتقال داد و سوخت مورد نیاز را به لبنان رساند، تصریح‌کرد: پس از انتقال سوخت به لبنان مردم شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و هزینه نفتی ایران هم پرداخت شد.

 

عضو مجلس خبرنگار رهبری عملکرد نامناسب آمریکا در دوران کرونا را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این مسیر با چالش روبرو شده و قصد داشت ایران را هم در حیطه ای از مشکلات قرار دهد ولی تولید داخلی مانع از تحریم ها شد.

کد خبر 1100738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha