فضای مجازی یکی از راههای تبیین حقایق انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام دماوندی گفت: فضای مجازی یکی از راههای تبیین حقایق انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «جلیل دماوندی» ظهر امروز«جمعه ٩ مهر» ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: امام فرمود تکیه گاه ما خداست.امروز توکل ما باید به خدا باشد. ترس از شخص این را می رساند که توکل ما ضعیف است توکل باید به صورت مداوم باشد.

 

امام جمعه شهر انبارالوم تصریح کرد: تببین و روشنگری خطوات دشمنان را از بین می برد.منظور از بیین بیان واقعیت هایی است که باعث امید می شود.باید امید مردم را نسبت به نظام با کار و روشنگری افزایش دهیم.فضای مجازی یکی از راههای تبیین حقایق انقلاب اسلامی است.

 

 

وی با اشاره به روز سالمندان گفت: وظیفه همه ما تکریم و تعظیم سالمندان است.وجود سالمندان برای جامعه مایه برکت و رحمت است.خانه سالمندان برگرفته از غرب است.

 

 

حجت الاسلام دماوندی  ضمن عرض تسلیت وفات علامه حسن زاده آملی افزود: حقیقتا با فوت آن عالم رخنه در معارف ایجادمی شود علامه بزرگوار به رهبری بسیار علاقمند بود.ایشان خوب فهمید که از طریق ولایت می شود سلوک به خدا داشت.

 

وی درپایان ضمن قبولی عزاداری ها در ماه محرم و صفر و همچنین تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام ،امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام خاطر نشان کرد: تعظیم شعائر اهل بیت و عزاداری ها در عالم قبر به فریاد ما می رسد و در آن تاریکی برای ما نور می شود.


 

کد خبر 1100744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha