توزیع۳۰  بسته‌های حمایتی به همت کانون امام‌زاده عبد‌الله ملایر در ۲۸ صفر

حبیبیان گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبدالله ملایر در ۲۸ صفر همزمان با رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ۳۰ بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع می شود.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو باخبرنگار شبستان در ملایر، گفت:  همزمان  دهه آخر صفر و سالروز رحلت جانگذار پیامبر اکرم (ص)و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) برنامه‌های مختلفی نیز توسط کانون امام زاده عبد الله ملایر پیش بینی شده است.

 

 مدیر کانون امامزاده عبدالله ملایر افزود:  به همت کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبدالله ملایر و کمک خیریان  در 28 صفر همزمان با رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) 30 بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع  می شود.

وی افزود:  این بسته‌ها شامل مواد غذایی بوده و برای هر کدام نیز 200 هزار تومان هزینه شده است.

 وی غباروبی مسجد امام زاده عبد الله ملایر به مناسبت هفته وقف و  همچنین توزیع نذری و بستهای فرهنگی بین زائران بقعه متبرکه امام زاده عبد الله ملایر را نیز از دیگر بنامه‌های این کانون در دهه آخر ماه صفر برشمرد.

وی  اضافه کرد: همچنین برنامه عزاداری و سوگواری توسط اعضای کانون و مردم در فضای باز نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این کانون در دهه آخر ماه صفر است.

حبیبیان  با بیان اینکه کانون امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد یادآور شد: فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف به  حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است.

حبیبیان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز با شیوع کرونا  فعالیت های خوبی را در فضای مجازی داشته  گفت: مشاوره به خانواده‌های بی سرپرست ،مشاوره به  خانواده ها در مورد اعتیاد حضور در محله های آسیب پذیروزیع بسته های حمایتی را در بین  نیازمندان و مناطق حاشیه شهر در چندین مرحله  و فعالیت های فرهنگی و مذهبی در مناسبت های مختلف از برنامه های این کانون طی دو سال گذشته بوده است.

کد خبر 1100769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha