مراسم سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ملایر برگزار می شود

فارسی گفت: همزمان با ۲۸ صفر مراسم گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ملایر برگزار می‌شود.

«حسین فارسی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: قرار است مراسم گرامیداشت سردار همدانی همزمان در سراسر استان همدان ۱۵ مهرماه برگزار می شود  که پیرو تصمیم شهرستانی، مقرر شد این مراسم همزمان با ۲۸ ماه صفر در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) برگزار شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه مراسم گرامیداشت سردار همدانی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ ظهر روز ۲۸ صفر در محل خیابان خیام در فضای باز برگزار می‌شود، گفت: در این زمینه اجرای طرح ترافیکی ویژه در این مسیر و برقراری نظم و امنیت، با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان  و نیروی انتظامی شهرستان انجام خواهد شد.

 

وی بیان کرد: توسط هیات‌های مذهبی در مسیر از میدان امام حسین(ع) تا میدان امام(ره) تعداد محدودی موکب برپا و پذیرایی به شکل بسته‌بندی با رعایت موارد بهداشتی  انجام می شود.

 وی اضافه کرد: رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی الزام در برگزاری این مراسم خواهد بود  و با توجه به اینکه مراسم‌های اربعین با نظم خاص و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان برگزار و مورد خاصی نداشتیم، انتظار است این مراسم نیز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور هیات‌های مذهبی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در فضای باز به صورت باشکوه برگزار شود.

فارسی گفت: علاوه بر برگزاری این مراسم در ملایر، مراکز بخش‌های ملایر می‌توانند همزمان با سراسر استان همدان در ۱۵ مهرماه نسبت به برگزاری آئین گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم اقدام کنند.

کد خبر 1100774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha