تدوین سند چشم انداز فضای مجازی و رسانه در بسبج دانشجویی دانشگاه های فارس

یوسفی گفت: سند چشم انداز فضای مجازی و رسانه در بسبج دانشجویی دانشگاه های فارس تدوین شده است و مدیریت صحیح فضای مجازی از مهمترین اولویت های تشکل های دانشجویی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (شنبه 10 مهر) در جلسه تکریم و معارفه مدیر فضای مجازی و رسانه، دبیر اشراف کلی فرماندهی و مسئول ادوار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: تشکل ‌های دانشجویی فارس باید به شکل جدی و صحیح به عرصه رسانه ورود کنند.

 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره بر اهمیت و دغدغه‌های حاکم بر فضای مجازی تاکید فرموده اند و غفلت از آسیب ‌های مرتبط با این فضا را گوشزد کرده‌ اند.

وی اضافه کرد: دشمنان از راه های مختلف به ویژه با حملات رسانه ‌ای، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده ‌اند و افزایش سواد رسانه ای و ورود مطلوب تشکل ‌های دانشجویی استان با برنامه مناسب به فضای مجازی می تواند هجمه دشمن را خنثی کند.

یوسفی اعلام کرد: سند چشم انداز فضای مجازی و رسانه در بسبج دانشجویی دانشگاه های فارس تدوین شده است و مدیریت صحیح فضای مجازی از مهمترین اولویت های تشکل های دانشجویی استان است.

خاطر نشان می شود در این جلسه «سپهر قاسمی» به عنوان مدیر فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات «سید علی قریشی»، مسئول پیشین این مدیریت تقدیر و تشکر شد و  «قاسم محمدی» نیز به عنوان دبیر اشراف کلی  فرماندهی و مسئول ادوار ناحیه بسیج دانشجویی فارس معرفی و از زحمات «محمدجواد کهندل پور» دبیر سابق اشراف کلی فرماندهی این ناحیه نیز تجلیل شد.

کد خبر 1100922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha