۲۵۴ پایگاه نیکوکاری در جشن عاطفه ها کمک های مردم همدان را جمع می کنند

شیخی زاده گفت: بیش از ۲ میلیارد تومان با همت مردم خیر این استان در قالب جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شده است.

"«محمد رسول شیخی زاده»  در گفت وگو با خبرنگار شبستان در همدان  با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها از  ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر، گفت: امسال با همت مردم نیکوکار استان تا کنون ۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم استان جمع آوری شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با اشاره به تعداد پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها در استان همدان، اظهار داشت: امسال ۲۵۴ پایگاه با احتساب مراکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در استان دایر شده است.

 

شیخی زاده افزود: این پویش با هدف تامین نوشت افزار و وسایل مورد نیاز تحصیل دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود که با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان و پرداخت کمک‌هزینه تحصیل، در اولویت این طرح قرار گرفته است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان همدان گفت: در سالجاری به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی و تورم و همچنین افزایش نیازمندی‌های دهک‌های پایین جامعه، برگزاری باشکوه حشن عاطفه ها اهمیت ویژه ای دارد.

 

شیخی زاده  گفت: برای توسعه دامنه احسان و نیکوکاری و همچنین تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان، هماهنگ با نظام آموزشی جدید (ابزار اساسی برای آموزش غیرحضوری) از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان همدان، گفت: مردم خیر استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴* و همچنین #۸۸۷۷* و نیز با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان‌ها کمک‌های خود را پرداخت کنند.

کد خبر 1100936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha