برپایی موکب اشتغال محرومان به منظور رفع فقر در مازندران

رضایی طالشی گفت: سامانه موکب اشتغال محرومان به منظور رفع فقر و ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت های جامعه اسلامی، اقدام به برپایی موکب الکترونیکی emookeb.ir کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید علی اصغر رضایی طالشی» امروز(۱۰مهر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان اولویت کاری کمیته امداد مازندران است، اظهار کرد :در راستای فرهنگ کار و تلاش بویژه اشتغال زایی محرومان و جوانان جویای کار ، پویش مردمی موکب اشتغال محرومان در استان ایجاد می شود.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران افزود: در قالب موکبی در بستر الکترونیکی و حضوری در قامت یک خادم به اشتغال و کارآفرینی برای محرومان و مستضعفین در زمینه های (آموزش و مشاوره، بازاریابی، ایده های کسب و کار، تامین مواد اولیه، راهبری شغلی و...)خدمت ارائه می شود.

 

وی با بیان اینکه  سامانه موکب اشتغال محرومان به منظور رفع فقر و ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت های جامعه اسلامی، اقدام به برپایی موکب الکترونیکی emookeb.ir کرده است، ادامه داد: موکب اشتغال محرومان همچنین از 10 مهر تا 15 مهرماه از ساعت 16 الی 20 در میدان کارگر شهرستان ساری برگزار با حضور اساتید دانشگاهی، کارآفرینان و جهادگران کارآفرین، خدمات اشتغال آموزش داده می شود.

 

رضایی طالشی گفت:با تشکیل این موکب اشتغال و گروه جهادگران کارآفرین مقرر شد تا در طی سال، بابت مشاوره شغلی و ظرفیت سنجی به مناطق محروم استان خدمات ارائه شود. 

کد خبر 1100944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha