سیاستمدار بحرینی: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با مقاومت عراق شکست خورد

یک سیاستمدار بحرینی تاکید کرد: تلاش های برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در عراق شکست خورد و مقاومت ملت عراق این طرح را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، «ابراهیم المدهون» فعال و سیاستمدار بحرین امروز(شنبه 10 مهر 1400) تاکید کرد: تلاش های برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی در عراق شکست خورد. مقاومت ملت عراق عادی سازی را محدود کرد.

 

المدهون افزود: همه اقشار ملت عراق در برابر استعمار و ابزار های آن مقاوم است. طبیعی است که این موضع شرافتمندانه و مسئولان را ببینیم که واقعیت ملت ها را در مقابل رژیم صهیونیستی فاش می کند.

 

وی ادامه داد: توافق عادی سازی با رژیم صهیونیستی در عراق شکست خورد. عادی سازی با رژیم صهیونیستی به دلیل مواضع ملت عراق و مسئولان آن و مقاومتش از این کشور عبور نمی کند.

 

شهر اربیل در کردستان عراق چند روز پیش شاهد برگزاری یک نشست با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود. بیش از 300 نفر از جمله شخصیت های عشایر و چهره های حزب بعث در این نشست شرکت کردند.

 

طراح اصلی نشست اربیل با عنوان «صلح و استرداد» آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند. این نشست با تلاش «جوزپ براود» یهودی عراقی تبار و با همکاری مرکز ارتباطات صلح نیویورک آمریکا برگزار شد.

 

برگزاری این نشست با واکنش تند مسئولان عراق و مردم این کشور روبه رو شد. به طوری که دفتر نخست وزیر عراق در بیانیه ای قاطعانه مخالفت خود را با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرد و این نشست را غیرقابل قبول دانست.

کد خبر 1100975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha