تجلیل از آتش نشانان توسط بچه های فهمای امام رضا(ع)

نجف زاده گفت: در اقدامی از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام از تلاش ها و فداکاری های آتش نشانان تجلیل شد.

محمد صادق نجف زاده مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت:پاسداشت زحمت کشان در هر عرصه و لباس که برای مردم تلاش می کنند از جمله اموری است که نباید از آن غافل بود.

وی افزود: آتش نشانان نیز که نماد ایثار و فداکاری هستند از جمله این افراد بوده که در راستای نجات جان و مال انسان ها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) بیان کرد: از این سو، بچه های مسجد در کانون،در اقدامی زیبا و همزمان با روز آتش نشان با حضور در ایستگاه شماره ۱۰۸ آتش نشانی تهران از تلاش ها و خدمات آتش نشانان تجلیل کردند.

نجف زاده عنوان کرد: همچنین در این برنامه از صابری آتش نشان مسجدی و عضو کانون فرهنگی و هنری امام رضا (ع) نیز تجلیل به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه از خدمات و تلاش های ایثارگرانه آتش نشانان در خدمات رسانی به افراد سانحه دیده تجلیل و با دسته گل و شیرینی از مقام آنها قدردانی شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: تجلیل از تلاش گران عرصه های مختلف که با همت و پشتکار خود در خدمت رسانی به مردم دریغ نکرده و همواره در خط مقدم ایثار و فداکاری هستند از رویکردهای این کانون بوده که در مناسبت های مختلف و توسط بچه های مسجد انجام می شود.

کد خبر 1100999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha