تدوین هشت پوستر دیجیتال با موضوع ناجا در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان از تدوین هشت پوستر دیجیتال با موضوع نیروی انتظامی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در جلسه برنامه‌ریزی و تدوین فعالیت‌ها و اقدامات متناسب با گرامیداشت هفته ناجا، که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با حوزه ناجا تفاهمنامه‌ای را با فرماندهی انتظامی کردستان منعقد کرد.

 

وی افزود: براساس این تفاهمنامه فعالیت‌های مختلفی در استان انجام شد که تدوین هشت پوستر اطلاع‌رسانی در خصوص ناجا به صورت دیجیتال از جمله این اقدامات است.

 

نماینده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان بیان کرد: انجام تحقیقات و پژوهش‌هایی متناسب با فعالیت‌های ناجا در استان توسط نخبگان استان نیز انجام شده و باید این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

گلباغی اعلام کرد: مشاوران نیروی انتظامی باید براساس تعالیم قرآنی آموزش یابند تا بتواند مردم را براساس دستورات دین مبین اسلام و کتاب الهی مشاوره و راهنمایی دهند.

 

استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر و مبشرین فرهنگی برای بیان عملکرد ناجا

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده توسط نیروی انتظامی در استان و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم در جامعه بیان کرد: تلاش‌ها و خدمات نیروی انتظامی باید بهتر برای مردم بازگو شود.

 

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان اعلام کرد: در تصور توده مردم دستگیری مجرومین و برخورد با آنها تنها رسالت نیروی انتظامی است در حالیکه کار و فعالیت نیروی انتظامی فراتر از این تعاریف است و باید خدمات آنها اطلاع‌رسانی شود.

 

وی سازمان تبلیغات اسلامی را بستری برای معرفی خدمات و ارزش‌های ناجا دانست و گفت: این سازمان می‌تواند با استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر و مبشرین فرهنگی در راستای معرفی خدمات ناجا به مردم فعالیت کند.

 

 آموزش و پرورش بستر مناسبی برای آگاهی‌بخشی در خصوص فعالیت‌های ناجا در استان است

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این جلسه با تقدیر از خدمات ناجا در کردستان اعلام کرد: همکاری آموزش و پرورش و ناجا در طول سال تداوم داشته و دارد و آموزش و پرورش بستر مناسبی برای آگاهی‌بخشی در خصوص فعالیت‌های ناجا در استان است.

 

نظام مرادی اضافه کرد: وجود 24 هزار پرسنل در آموزش و پرورش، 312 هزار دانش‌آموز، چهار هزار مدرسه و 17 هزار کلاس درس ظرفیتی برای بازتاب عملکرد ناجا و آگاهی‌بخشی از فعالیت‌ها و عملکرد آنها به شمار می‌رود.

کد خبر 1101055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha