مشکل کدورت آب شهر گرگان برطرف شد/ مردم در صورت مشکل با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند

هرمزی گفت: در حال حاضر در سطح شهر وضعیت آب نسبت به دو سه روز گذشته بسیار خوب است و مخازن اصلی شهر در حد مجاز است.

«بهزاد هرمزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان در خصوص مشکل کدورت آب شهر گرگان در چند روز گذشته، گفت: طی روز چهارشنبه در راستای افزایش تامین آب شرب شهر گرگان شرکت آب و فاضلاب مجبور شد اقدامات فنی را روی خط اصلی یعنی از سمت والش آباد به سمت گرگان انجام دهد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: این خط، یک خط 700 از جنس چدن است و همکاران ما آنجا فعالیت هایی را انجام دادند که این فعالیت ها منجر به تغییراتی در سرعت آب شد.

 

وی ادامه داد: از طرفی دیگر تعدادی از چاه ها به صورت همزمان در منطقه والش آباد به ماسه دهی افتادند و این یک دلیل دیگری بود و دلیل سوم هم شکستگی همین خط بوده است و تمامی اتفاقات دست به دست هم داد تا کدورت آب در شهر گرگان بالا برود.

 

هرمزی خاطرنشان کرد: همکاران ما تا پاسی از شب کنترل می کردند که اتفاقی نیفتد و تا ساعت یک بامداد اتفاقی نیفتاد. در ساعت 3 بامداد کدورت زیادی از طریق این خطوط وارد مخزن شد و چند ساعتی طول کشید تا همکاران ما بررسی کنند. در این مدت، سه تا چهار ساعت آب وارد مخازن شهر شد و باعث کدورت آب شد.

 

وی گفت: با هماهنگی مرکز بهداشت شرایط کلرزنی را تا حد مجاز تامین کردیم و کلر زنی هم انجام شد و آب در زمینه کلر در وضعیت خوبی بوده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: در روز پنجشنبه همکاران ما تخلیه شبکه انجام دادند. دو تا گزینه داشتیم یا باید یک سوم شهر را فاقد آب می کردیم که این میسر نبود. با هماهنگی فرمانداری آب شهر قطع نشد.

 

وی افزود: آب مشکل بهداشتی نداشت ولی برای نوشیدن نیز تانکر سیار در سطح شهر مستقر شد.

 

هرمزی گفت: در روز جمعه بیش از 5 اکیپ در 24 نقطه اقدام به تخلیه شبکه کردند و در 40 نقطه اقدام کنترل انجام شد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر در سطح شهر وضعیت آب نسبت به دو سه روز گذشته بسیار خوب است و مخازن اصلی شهر در حد مجاز است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان تاکید کرد: اگر مردم مشکلی داشتند با روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان و شماره 122  تماس بگیرند تا با شستشوی شبکه مشکلشان حل شود.

 

کد خبر 1101070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha