انجام واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال

ثمینی، با اشاره به انجام واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال، گفت: برا اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی مدارس از ۱۵ آبان ماه صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(10مهر) در در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به انجام واکسیناسیون تمام دانش آموزان بالای ۱۲ سال کشور، اظهارداشت: بازگشایی مدارس کشور از پانزدهم آبان ماه از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بود.

 

معاون استاندار لرستان افزود: تمامی افرادی که با دانش‌آموزان در ارتباط هستند مانند رانندگان سرویس مدارس، معلمان، والدین و سایر افراد باید واکسینه شوند.

 

وی عنوان داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه‌های کشور در مقطع دکترا و ارشد از پانزدهم مهرماه به صورت حضوری آموزش دانشجویان را آغاز خواهند کرد.

 

ثمینی با بیان اینکه از این پس تمامی ارائه خدمات عمومی در ادارات و سایر حوزه‌های خدمات رسان همچون حمل و نقل عمومی به افرادی که واکسن ترزیق کرده اند، ارائه می شود، گفت: تزریق واکسن به منزله پایان کرونا نیست و رعایت پروتکل ها ضروری است.

 

وی از مردم خواست که جهت ترزیق واکسن کرونا همکاری لازم را داشته باشند و برای دریافت واکسن اقدام نمایند.

 

ثمینی با اشاره به وضعیت استان لرستان به لحاظ رنگ بندی، یادآور شد: هم اکنون دو شهرستان رومشکان و چگنی در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

 

کد خبر 1101093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha