توزیع ۳۳۰میلیون تومان کمک مومنانه بین سالمندان تحت حمایت امداد مازندران

حجت الاسلام عالیشاه گفت: به مناسبت روز سالمند ۳۳۰میلیون تومان کمک مومنانه شامل سبد غذایی و بهداشتی به ارزش هر سبد بین۳۰۰تا ۵۰۰هزار تومان بین سالمندان تحت حمایت کمیته امداد مازندران توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«بشیر عالیشاه» امروز(۱۰مهر) در آئین تکریم ۵۰نفر از مددجویان روستای نج از توابع بخش بلده در جنوب شهرستان نور با بیان اینکه یکی از برنامه های گرامیداشت «روز سالمند» دیدار و تکریم و دلجویی ازاین قشر ارزشمند از جامعه است، اظهار کرد: 54هزار و 790 نفر سالمند در استان تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و از خدماتی مانند پرداخت وام کارگشایی، کمک هزینه رفاهی و کمک معیشت به طور مسمتر در طول سال بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی(ره)مازندران افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون نیز یک میلیارد و 374میلیون و 100هزار تومان دربخش بهداشت و درمان برای سالمندان تحت حمایت کمیته امداد مازندران هزینه شد.

وی، اعتبار هزینه شده برای سالمندان در هفته منتسب به این قشر را ۳۳۰میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار مصروف تهیه و توزیع سبد غذایی و بهداشتی به ارزش هر سبد بین۳۰۰تا ۵۰۰هزار تومان شده است.


حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه از سالمند فرهیخته که فرزندان نخبه پرورش دادند با اهدای کارت هدیه تجلیل به عمل آمده است، یادآورشد: امروز در حاشیه حضور در روستای نج از روند از احداث مسکن سالمندان نیز بازدید به عمل آمد.

 

 

 

کد خبر 1101098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha