مرکز خودرویی واکسیناسیون در آستارا راه‌اندازی می‌شود

سرهنگ قنبری گفت: با هدف تسریع در امر واکسیناسیون شهروندان مرکز خودرویی واکسیناسیون در بندر آستارا راه‌‌اندازی می‌شود.

«بهزاد قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در شهرستان آستارا راه‌اندازی می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه تمامی مقدمات و امکانات اولیه برای راه‌اندازی این مرکز فراهم شده و طی روزهای آینده شروع به کار خواهد کرد،افزود: این مرکز با هدف تسریع در امر واکسیناسیون کرونا شهروندان راه‌اندازی می‌شود.

 

وی با اشاره به محل این پایگاه با توجه به برآوردهای انجام شده، تصریح‌کرد: پایگاه واکسیناسیون کووید ۱۹ مقابل سپاه ناحیه آستارا راه‌اندازی می‌شود و تلاش بر این است پایگاه به گونه‌ای باشد که کمترین ترافیک خودرویی را داشته باشیم.

 

قنبری با بیان‌اینکه هفت نیروی بسیجی در امر واکسیناسیون کرونا شهروندان در مرکز خودرویی همکاری خواهند کرد، گفت: با راه‌اندازی این مرکز، امیدواریم استقبال و سرعت واکسیناسیون در شهرستان آستارا بیشتر شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه این مرکز با مشارکت شبکه بهداشت و درمان راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان‌کرد: در واکسیناسیون خودرویی شهروندان دورن خودروی خود در یک صف مشخص قرار می‌گیرند و تا حد امکان به منظور کاهش تجمع و زمان انتظار، درون خودروی خود واکسینه می‌شوند.

کد خبر 1101112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha