هنرمندان در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب گام بردارند

سرهنگ عباس‌زاده گفت: هنرمندان در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه جنگ نرم گام بردارند و پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «فردین عباس‌زاده» امروز(شنبه، ۱۰ مهر) در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج هنرمندان این شهرستان که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد به هجمه‌های فرهنگی دشمن اشاره کرد و افزود: همه وظیفه داریم در جنگی که امروز در عرصه فرهنگی به وقوع پیوسته تلاش کنیم جنگی که به مراتب از جنگ نظامی با اهمیت‌تر است.

 

جانشین سپاه ناحیه آستارا افزود: برای پیروزی در این جنگ باید همه دست به دست هم دهیم تا دشمن در این جنگ نیز ناکام بماند که در این جنگ هنرمندان نقش تاثیرگذاری دارند.

 

وی تصریح‌کرد: همه مردم جامعه به ویژه هنرمندان باید در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه جنگ نرم گام بردارند و پیشگام باشند.

 

عباس‌زاده با بیان‌اینکه بسيج هنرمندان از جمله سازمانها تاثيرگذار در جامعه است كه بايد با تعالی بخشی در جامعه، هنرمندانی متعهد و اسلامی تربيت كند، گفت: بسیج هنرمندان ظرفیتی مطلوب برای پویا شدن جریانات هنری ایجاد کرده و منشاء خدمات ارزشمندی بوده و خواهد بود.

 

*لزوم حمایت از هنرمندان بسیجی

«شاپور تشرینی» نیز در این آیین بر لزوم حمایت از هنرمندان به ویژه هنرمندان بسیجی تاکید کرد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه این شهرستان در رشته‌های مختلف هنری، هنرمندان با استعدادی دارد، افزود: باید از این هنرمندان حمایت ویژه شود تا آنان آثار فاخری را خلق کنند.

 

تشرینی بر نهادينه كردن فرهنگ شهيد و شهادت در جامعه توسط بسيج هنرمندان تاکید کرد و گفت: شهدای هنرمند به درستی به جامعه شناسانده نشده‌اند و بايد در اين راستا و شناساندن شهدای هنرمند تلاش شود.

 

گفتنی است، در پایان این آیین با تقدير از زحمات علی‌اکبرباقری‌ارومی مسئول سابق بسيج هنرمندان بندر آستارا، طی حكمی یوسف هدایتی به عنوان سرپرست جديد بسيج هنرمندان این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 1101131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha