آمار نزاع زیبنده استان اصفهان نیست/ اجرای ۱۹۲۰ برنامه در هفته ناجا

سردار سرتیپ میرحیدری گفت: آمار نزاع در یک ماهه گذشته کاهش یافته ولی همین آمار کم هم زیبنده استان اصفهان با شرایط اخلاقی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ «محمدرضا میرحیدری» در نشست صمیمی با خبرنگاران اصفهان در آستانه هفته ناجا با اشاره به وضعیت امنیتی و انتظامی استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: نزاع فردی و گروهی یکی از آسیب های مهم این استان است که آمار آن نگران کنده شده است.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: آمار شهریورماه این آسیب اجتماعی کاهش یافته اما بر اساس آمار شش ماهه وضع خوبی نداشته و نیاز به همکاری مردم و رسانه ها برای فرهنگ سازی است.

 

وی با اعتقاد به اینکه شرایط اخلاقی و فرهنگی اصفهان نباید تخریب و تحت تاثیر آسیب های اجتماعی قرار گیرد، تصریح کرد: آمار نزاع در یک ماهه گذشته کاهش یافته ولی همین آمار کم هم زیبنده استان اصفهان با شرایط اخلاقی نیست.

 

سردار سرتیپ میرحیدری به افزایش کشفیات، کاهش جرایم و افزایش امنیت عمومی استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: پلیس آگاهی استان رتبه سوم کشور را بدست آورده و در تشخیص هویت اول شده و امسال توانسته بسیاری از قاتلان قتل های استان و دیگر استان های کشور را کشف کند.

 

وی اضافه کرد: تعاملات بین بخشی و اطلاع رسانی از مهمترین عوامل موثر در کاهش سرقت و افزایش دستگیری ها بوده است.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس پیشگری رتبه اول را کسب و در اشرافیت کاری خود دوم شده، خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی سوم شده و پلیس راه در بین دیگر استان ها اول شده است.

وی با بیان اینکه پلیس فتا رتبه اول را در بین دیگر استان های کشور دارد، یادآورشد: پلیس مواد مخدر استان هم رتبه برتر را کسب و آموزش و پیشگیری آن حایز اهمیت و در بین دیگر نقاط کشور پیبشتاز بوده است.

 

*اجرای 1920 برنامه در هفته ناجا

 

سردار میرحیدری با اشاره به فعالیت ها و برنامه های هفته ناجا در استان اصفهان گفت: 1920 برنامه در سراسر استان اجرا و 135 عنوان هم به صورت ویژه و استانی اجرا می شود.

وی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان اصفهان، تجلیل از نمونه های ترافیکی، تجلیل از 300 سرباز نمونه، شورای اداری استان با محوریت پلیس، نشست با مسئولان استانی، دیدار با خانواده شهدا و ایتام ناجا، نشست پلیس با روابط عمومی ادارات و نهادها و اجرای رزمایش پلیس و حفاظت ادارات و نهادها از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

 

رئیس پلیس استان اصفهان با بیان اینکه از 17 مهرماه هفته نیروی انتظامی آغاز می شود، خاطرنشان کرد: برنامه های آن به مدت یک هفته در سراسر استان اصفهان خواهد بود و برخی از فعالیت ها نیز در آستانه هفته ناجا انجام می شود.

 

*تجلیل خانه مطبوعات اصفهان از پلیس

 

خانه مطبوعات اصفهان و مجتمع رسانه ای امسال در آستانه هفته ناجا در یک اقدام خودجوش و ابتکاری از فرمانده انتظامی، معاونین و رئسای پلیس های تخصصی تجلیل کرد.

قدرشناسی از تلاش های این قشر و تفاوت در برنامه به جای اینکه نیروی انتظامی در این هفته برنامه ای اجرا کند انگیزه هیات مدیره خانه مطبوعات از این برنامه بود.

 

 

کد خبر 1101137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha