تجهیز بزرگترین سالن ورزشی خراسان شمالی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

فرماندار فاروج گفت سالن ورزشی کارگران فاروج که بزرگترین سالن ورزشی استان به شمار می رود، برای تجهیز نیاز به اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی دارد.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج، با اشاره به اینکه این سالن ورزشی با ظرفیت دوهزار و 500 نفر در زمینی به مساحت 12 هزار و 600 مترمربع ساخته شده، بیان کرد: برای اجرای این طرح تاکنون 70 میلیارد ریال هزینه شده است.  

 

فرماندار فاروج گفت: با به بهره برداری رسیدن بزرگترین سالن ورزشی استان در فاروج، امکان برگزاری مسابقات در سطح ملی در شهرستان فراهم شده است.

 

نجفی حاج تقی افزود: بزرگترین مجموعه ورزشی استان خراسان شمالی با استانداردهای ملی در شهرستان  ساخته و به بهره برداری رسیده است.

 

مجموعه ورزشی کارگران فاروج از مصوبات سفر دولت دهم بود که در سال 90 کلنگ زنی شد. این طرح در زمان کلنگ زنی دارای پنج میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار مصوب بود که از این مبلغ چهار میلیارد ریال ملی و 1.2 میلیارد ریال نیز از اعتبارات استانی پیش بینی شده بود.

 

اجرای این طرح در نقطه ای که در محدوده خدمات شهری نبود و کاربری لازم در این خصوص را هم نداشت صورت گرفت و همین امر مشکلات زیادی را برای آن رقم زد که پس از کش و قوس های فراوان، بدون تجهیز شدن آن، این سالن امسال به بهره برداری رسید.

 

کد خبر 1101138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha