باید از ظرفیت کانون های مساجد در اجرای جشنواره کتاب رضوی استفاده کنیم

فرهادی بابادی کانون های فرهنگی هنری مساجد را ظرفیت ویژه ای در اجرای برنامه های فرهنگی هنری دانست و گفت: اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از این فرصت ویژه برای برگزاری یازدهمین جشنواره کتاب رضوی بهره گیری می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد فرهادی بابادی» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری که به منظور انعقاد تفاهم نامه و گسترش همکاری مشترک در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برگزار شد، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت ویژه ای در اجرای برنامه های فرهنگی هنری هستند.

 

سرپرست اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از این فرصت ویژه برای برگزاری یازدهمین جشنواره کتاب رضوی بهره گیری می کند.

 

وی بابیان اینکه کانون های قرآن و عترت در سطح ادارات کتابخانه های عمومی و تعدادی از کتابخانه های عمومی استان راه اندازی شده است افزود: این اقدام زمینه های لازم را برای همکاری های مشترک کانون های فرهنگی هنری مساجد و کتابخانه های عمومی به وجود آورده است.

 

فرهادی بابادی با تاکید بر آمادگی کامل اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری برای انجام فعالیت های مشترک با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بر تعامل بیشتر و تقویت همکاری های فی مابین تاکید کرد.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری در برگزاری فعالیت ها و برنامه های فرهنگی هنری از جمله همکاری در برگزاری یازدهمین جشنواره کتاب رضوی بین ستاد هماهنگی فهما و اداره کل کتابخانه های چهارمحال و بختیاری به امضا رسید.

 

کد خبر 1101193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha