مدیریت هوشمند کرونا به زودی در قزوین اجرایی می شود

حبیبی گفت: مدیریت هوشمند کرونا به زودی در قزوین به شکل آزمایشی و در آینده نزدیک در کشور اجرایی می شود و جایگزین محدودیت ‌ها و ممنوعیت ‌های فعلی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا قزوین که با موضوع اجرای آزمایشی مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی در استان برگزار شد، بیان کرد: کارشناسان بهداشت و درمان در دنیا اذعان دارند ممکن است کرونا ۲ تا سه سال دیگر با جهانیان همراه باشد بنابراین امکان تداوم محدودیت ها و ممنوعیت ها در سطح جامعه به شکل موجود میسر نبوده و منطقی نیست.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین افزود: برای تداوم فعالیت بازارها و اصناف، ادارات و بانک ها و حمل و نقل عمومی و خودداری از تعطیلی آنها ناگزیر هستیم تا مدیریت هوشمند کرونا را اجرایی کنیم.

 

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح به مردم اطمینان داده می شود کسی که به آنها خدمت ارائه می دهد یا خدمت می گیرد، واکسینه شده و در سلامت قرار دارد.

 

حبیبی گفت: با اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا ارائه خیلی از خدمات به افراد در جامعه تنها به گیرندگان واکسن امکان پذیر خواهد بود بنابراین درخواست می شود تا افرادی که هنوز واکسن نزده اند سریع تر اقدام کنند.

 

وی عنوان کرد: همکاری و انسجام سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری ها و راهداری ها در اجرای این طرح ضروری است.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین تصریح کرد: با توجه به زیرساخت های مناسب در استان و اینکه جمعیت واکسن زده قزوین از میانگین کشور بالاتر است این استان از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای اجرای آزمایشی مدیریت هوشمند کرونا انتخاب شده است.

 

وی یادآور شد: تاکنون ۷۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان قزوین واکسن کرونا دریافت کرده اند و واکسینه شدن جمعیت بالای ۱۲ سال هم آغاز شده است.

 

کد خبر 1101199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha