زیرساخت مهم ترین نیاز موکب ها در مرز مهران است

مسئول موکب المهدی هیأت رزمندگان اسلام شمیرانات گفت: اختصاص زیر ساخت مناسب به موکب ها مهم ترین نیاز برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  رئیس قرارگاه اربعین ویژه مرز بین المللی مهران با حضور در جمع اعضای یکی از موفق ترین موکب ها در مرز مهران که خدمات شبانه روزی به‌زائرین اباعبدالله الحسین (ع) داشته است  با‌ سردار « محمد هادی»  دیدار و گفت و گو کرد.

 

«احمد کرمی» در این نشست صمیمی که در پایانه برکت انجام شد با بیان اینکه  گسترش فرهنگ راهپیمایی اربعین حسینی موجبات یاس و ناامیدی  بدخواهان نظام اسلامی و جهان تشیع را فراهم می کند، گفت:  راهپیمایی عظیم اربعین حسینی سبب اتحاد بیشتر امت اسلامی در برابر دشمنان تشیع  می شود.

 

وی با اشاره به  تلاش های خالصانه موکب داران اربعین حسینی برای ارائه خدمت به زوار، افزود: شما دلداگان کربلایی توفیق خدمت به زائرینی که در این مسیر قدم برداشته اند را دارید که باعث خرسندی و شایسته تقدیر است.

 

کرمی تصریح کرد: به لطف خدا امسال نیز با تدابیر ویژه ای علیرغم عدم آمادگی کامل، با تلاش بی وقفه  همه سازمان ها و دستگاه های اداری  استان ایلام خدمت به زوار اربعین حسینی به خوبی انجام شد.

 

مسئول موکب المهدی هیئت رزمندگان اسلام شمیرانات نیز در این دیدار اظهار کرد: این گروه جهادی از روزهای نخست  اربعین حسینی در مرز مهران  برای کمک‌رسانی به مردم  و خدمت به زوار فعالیت‌های خود را در زمینه تامین آب شرب و   پخت غذای گرم آغاز کرد.

 

سردار «محمد هادی» ضمن ابراز خرسندی از مسئولان استانی برای فراهم کردن زمینه مناسب برای ایجاد زیر ساخت مناسب در پایانه اربعین برنامه های این هیئت برای سال های اتی برای ارائه خدمات بیشتر به زائرین‌را تشریح کرد.

 

وی در پایان از زحمات و تلاش صادقانه رئیس قرارگاه اربعین ویژه مرز بین المللی مهران در  توجه به خواسته ها و‌ نیازمندی های موکبداران صمیمانه تقدیر کرد.

کد خبر 1101204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha