۱۰ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره "خانواده و سبک زندگی مهدوی"  است

فراخوان نخستین جشنواره "خانواده و سبک زندگی مهدوی" رونمایی و اعلام شد: آخرین مهلت شرکت در جشنواره ۱۰ بهمن ماه سال جاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده، یکشنبه(۱۱ مهر) در دومین جلسه شورای سیاست گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های مهدوی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد؛ با اشاره به گزارش جشنواره عید تا عید گفت: قرار شد به مناسبت واقع شدن دو نیمه شعبان در سال جاری، جشنواره ای برگزار کنیم.
 

 



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: ایده اولیه این بود چهار بخش را در چهار فصل سال در حوزه های فرهنگی، هنری و رسانه ای کار کنیم اما منابع لازم تامین نشد.

 



وی اظهار کرد: امروز فراخوان جشنواره در رشته های عکس، خوشنویسی، دلنوشته، پوستر و مقاله رونمایی می شود و مهلت ارسال آثار ۱۰ بهمن ماه جاری و اعلام نتایج اسفندماه و اختتامیه ۲۷ اسفند است و همه افراد علاقه مند می توانند در جشنواره شرکت کنند.

 



حجت الاسلام مهدی عرب پور، مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی استان کرمان هم از تدارک ویژه برنامه هایی به مناسبت ۹ ربیع الاول، سالروز آغاز امامت امام عصر خبر داد.

کد خبر 1101210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha