مبلغین و ائمه جماعات مساجد، سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی هستند

حجت الاسلام ویسی کمانه ، گفت: مبلغین و ائمه جماعات مساجد، سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و باید برای مقابله با دشمنان تفکرات اسلام و شیعیان، خود را آماده کنند تا با سلاح علم و منطق و استدلال، پاسخ شبهات و هجمه‌های فرهنگی را بدهند.

حجت‌الاسلام مهرداد ویسی کمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سؤالات قشر جوان امروز در حوزه دین بسیار پیچیده است و مبلغان مذهبی نیازمند تعمق در نحوه پاسخگویی و کسب اطلاعات لازم در مقابل این سئوالات هستند و باید به گونه ای پاسخ مستدل بدهند تا جوان قانع شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین، افزود: جوانان امروز نیاز به آگاهی و یادآوری آموزه های دینی دارند و مهمترین رسالت مبلغین، ترویج فرهنگ دینی در بین نسل جوان و نوجوان است.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر نیازهای فرهنگی و اجتماعی مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان در مساجد تأمین شود به یقین افراد متعهد، متخصص و سالم پرورش می یابد.

 

ویسی کمانه با اشاره حضور ۷۵ مبلغ و مبلغه که به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت تبلیغی دارند اظهار کرد: باتوجه به رسالت فرهنگی وتبلیغی خود جهت تبلیغ دین اسلام و تبیین و گسترش معارف اسلامی وترویج معارف فرآن و اهل بیت (عليهم السلام) که پاسخگویی سوالات ،شبهات و مشکلات مردم هستند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین اظهار کرد:خطبا و مبلغین به واسطه نقشی که در جامعه ایجاد می کنند، مورد توجه مردم بوده و هستند، از این رو از آنان انتظار می رود که وقایع روز را در کنار مسائل دینی بیان کنند.

 

کد خبر 1101249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha