تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای بهره برداری از پروژه «شهید سپهبد سلیمانی»

اصنافی گفت: تکمیل پروژه ها و افزایش ارائه خدمات به شهروندان در بازگرداندن اعتماد عمومی نقش مهمی دارد و در تلاش هستیم پروژه «شهید سپهبد سلیمانی» سال آینده به بهره برداری برسد و زیر بار ترافیکی برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (یکشنبه 11 مهر) در جلسه بررسی پروژه بزرگراه «شهید سپهبد سلیمانی» گفت: اجرای این بزرگراه از پروژه های حیاتی اولویت‌های شهرداری شیراز بوده و تلاش شهرداری شیراز تامین مباحث مالی آن است

شهردار شیراز افزود: خط 2 مترو و بزرگراه «شهید سپهبد سلیمانی» پروژه های اولویت دار شورای اسلامی شهر و شهرداری به شمار می روند و از آنجا که پس از بهبود وضعیت کرونا حضور مسافران و حجم ترافیک در معابر شیراز افزایش خواهد یافت بهره برداری از این پروژه ها در باز شدن گره ترافیکی شهر نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به بهره برداری از پروژه آزادراه شیراز-اصفهان در ماه های آینده، تکمیل بزرگراه «شهید سپهبد سلیمانی» برای جابجایی و تقسیم بار ترافیک ورودی به شیراز امری ضروری است.

شهردار شیراز اعلام کرد: خواستار تلاش قرارگاه «خاتم الانبیا» به عنوان پیمانکار بزرگراه «شهید سلیمانی» برای تسریع در روند تکمیل پروژه هستیم.

اصنافی ادامه داد: شهرداری شیراز منابع مالی و تهاتری را برای تکمیل پروژه فراهم می کند و با تقدیم لایحه اوراق بستانکاری به شورای اسلامی شهر شیراز برای پروژه «شهید سپهبد سلیمانی» میزان پرداخت به پروژه را افزایش خواهد داد و بخشی از منابع مالی را به صورت نقدی و بخشی را با اوراق بستانکاری تسویه می کند.

وی تاکید کرد: عمل به منویات و خواسته مقام معظم رهبری در خصوص  بازگرداندن اعتماد عمومی به جامعه وظیفه ماست و تکمیل پروژه ها و افزایش ارائه خدمات به شهروندان در این خصوص نقش مهمی دارد و در تلاش هستیم پروژه «شهید سپهبد سلیمانی»  سال آینده به بهره برداری برسد و زیر بار ترافیکی برود.

«اسماعیل صالحی»، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این جلسه با اشاره به پیشرفت خوب پروژه «بزرگراه شهید سلیمانی» گفت: شهرداری با انجام تهاتر بخشی از مشکلات مالی پروژه را رفع می کند و با تقدیم‌ متمم به شورای اسلامی شهر روند پرداخت مالی را سرعت می بخشد و انتظار دارد پیمانکار نیز پروژه را تجهیز کرده و پروژه را با برنامه زمان‌ بندی به بهره برداری برساند‌‌.

کد خبر 1101251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha