قرائت دسته جمعی سوره مبارک انسان و اهدای ثواب آن به ساحت امام رضا(ع) در کانون های مساجد البرز

حجت الاسلام شکری با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با قرائت دسته جمعی سوره مبارک انسان و اهدای ثواب آن به ساحت مقدس امام رضا(ع) ایام پایانی ماه صفر را گرامی می دارند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های فرهنگی هنری کانون های مساجد به مناسبت ایام پایانی ماه صفر گفت:  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با قرائت دسته جمعی سوره مبارک انسان و اهدای ثواب آن به ساحت مقدس امام رضا(ع) ایام پایانی ماه صفر را گرامی می دارند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: یکی از ایام مهم مناسبتی در تقویم روزهای مذهبی ایام ماه صفر است که مقارن با شهادت حضرت امام رضا(ع) است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین شعائر ایمانی و الهی بیان کرد: گرامیداشت و بزرگداشت ایام خاص مذهبی فرصت و بستری سازنده به منظور ترویج و تبیین شعائر الهی و دینی است.

 

وی اظهار کرد: ویژه برنامه متنوع و موثری در راستای ویژه برنامه های ماه صفر که مصادف با اربعین حسینی نیز است با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه ریزی می شود. 

 

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با بهره مندی از وجود مبارک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فرصت ترویج و تبین فرهنگ رضوی را دارد که این مهم در جریان سازی برنامه های مناسبتی کانون های مساجد به صورت ویژه دیده می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1101268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha