تجلیل از ۱۰۰ خانواده معزز شهدا و ایثارگر در کردستان

از سوی موسسه طنین ایثارگران در کردستان از ۱۰۰ خانواده معزز شهدا و ایثارگر در استان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان،  ناصر محمدزاده رییس طنین ایثارگران استان کردستان در مراسم تجلیل از ۱۰۰ خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران بر گردن ما حق دارند و تکریم از این عزیزان باید مورد توجه مسئولان باشد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای دفاع از این اب و خاک کوشیدند و از جان و مال خود گذشتند.

 

 

محمدزاده بیان رشادت شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و اعلام کرد: باید این فداکاری‌ها برای نسل امروز بازگو و به آیندگان منتقل شود.

 

 

وی همچنین از اهدای ۸۰۰ کارت هدیه دو میلیون ریالی به خانواده‌های ایثارگران کردستان خبر داد و با اشاره به خدمات جهادی طنین ایثارگران استان کردستان به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران عنوان کرد: اهدای کارت هدایای یاد شده به خانواده‌‌های معزز شهدا و ایثارگران استان کردستان توسط موسسه طنین ایثارگران گامی برای ارج نهادن به این عزیزان است.

 

 

رییس طنین ایثارگران استان کردستان اضافه کرد: همچنین به ۲۰۰ دانش‌آموز خانواده ایثارگران نیز کارت هدیه ۱میلیون ریالی اهداء شده است.

 

 

در پایان مراسم که با حضور بیگ محمدی رئیس موسسه طنین ایثارگران کشور برگزار شد، معارفه ناصر محمدزاده به عنوان رییس شعبه طنین ایثارگران استان کردستان انجام شد.

 

 

کد خبر 1101293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha