اعتراض علمای مسلمان به حضور وزیر امور خارجه اسرائیل در بحرین

بیش از ۲۴۰ تن از علمای مسلمان در بحرین اولین سفر وزیر امور خارجه اسرائیل به این کشور از زمان ایجاد روابط دو رژیم در سال گذشته را به شدت محکوم کرده و با فلسطینیان ابراز همبستگی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «پرس تی وی» ، بیش از 240 تن از علمای مسلمان در بحرین اولین سفر وزیر امور خارجه اسرائیل به این کشور از زمان ایجاد روابط دو رژیم در سال گذشته را به شدت محکوم کرده و با فلسطینیان ابراز همبستگی کردند.

 

در بیانیه منتشر شده ازسوی علمای اسلامی در این زمینه آمده است: ما حضور وزیر خارجه دشمن صهیونیستی در بحرین را محکوم می کنیم و هرگونه عادی سازی با رژیم غاصب اسرائیل از جمله افتتاح سفارت و دفتر تجارت در منامه را رد می کنیم.

 

این بیانیه می افزاید: وی افزود: ما همچنین حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین و هر ذره ای از سرزمین های پر برکت فلسطین که طی سالها مقاومت و استواری در خون شهدا غوطه ور شده  است را اعلام می کنیم.

 

علمای مسلمنا بحرین یادآور شدند که مهاجمان قاتل رژیم صهیونیستی اکنون خون فلسطینی ها را در قدس و جنین می ریزند و اگر حمایت جهانی نباشد این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

 

«یائیر لاپید»،وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه وارد فرودگاه منامه شد تا از زمان ایجاد روابط رسمی اسرائیل و بحرین در سال گذشته ، بالاترین مقام اسرائیلی باشد که به این کشور واقع در خلیج فارس سفر کرده است.

 

روز جمعه ، گروهی از جوانان فلسطینی در خارج از نمایندگی دیپلماتیک گرد هم آمدند و پرچم ملی فلسطین را برای محکوم کردن تصمیم رژیم آل خلیفه برای عادی سازی روابط با اسرائیل برافراشتند و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 1101304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha