حرکت خودرویی کاروان عزاداری مسجدی‌ها در روزهای پایانی ماه صفر/ آغاز ثبت‌نام مهد حسنی

حجت الاسلام والمسلمین خاتم از آغاز ثبت‌نام کودکان ۴ تا ۶ سال در مهد حسنی خبر داد و گفت: کاروان خودرویی و موتوری سوگواری مناسبت‌های آخر ماه صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد علی خاتم» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد امام حسن مجتبی (ع) مراسم سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا (ع) را در پنج شب پایانی ماه صفر هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کند، اظهار کرد: امسال نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا از دو بانی این مراسم سوگواری درخواست کردیم که هزینه اطعام عزاداران را صرف تهیه ارزاق کنیم که الحمدالله با موافقت ایشان همراه شد.

 

امام جماعت امام حسن مجتبی (ع) (واقع در تهران، خیابان دماوند، میدان امامت) افزود: مسجد امام حسن مجتبی (ع) در ماه محرم نیز هزینه اطعام عزاداران حسینی را صرف تهیه بیش از 100 ارزاق کرده بود که میان نیازمندان توزیع شد. همچنین با کمک خیرین و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مناسبت اربعین حسینی 80 بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع شد که هر بسته شامل 10 کیسه برنج، یک عدد رب، دو عدد رشته ماکارونی، یک بسته لوبیا قرمز، یک عدد روغن مایع، یک بسته شکر و یک بسته قند بود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مهد قرآنی مسجد امام حسن مجتبی (ع) «مهد حسنی» نام دارد، همزمان با شروع سال تحصیلی و ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) ثبت نام از کودکان سنین 4، تا 6 ساله را آغاز کرده است، گفت: این مهد کلاس های متنوعی در رشته های قرآنی، شعر، کاردستی و بازی برگزار می کند که البته هدف از برگزاری کلاس های شعر و بازی آموزش مهارت های دینی و مهارت های متناسب با سنین کودک از طریق شعر و بازی است.

 

خاتم ادامه داد: کلاس های مهد قرآنی امام حسن مجتبی (ع) روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز این مسجد برگزار می شود.

 

وی در پایان اظهار کرد: مسجد امام حسن مجتبی (ع) کاروان خودرویی و موتوری سوگواری مناسبت های آخر ماه صفر را با رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های بیست و هشتم، بیست و نهم و سی ام ماه صفر در محدوده خیابان سی متری نیروی هوایی و خیابان امامت ره حرکت درمی آورد.

کد خبر 1101305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha