انگیزه و نشاط فعالان کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» متجلی است

سقاء گفت: رویداد ملی «فهما» انگیزه و نشاط خاصی را در فعالان کانون های مساجد بیشتر کرده و امیدواریم بتوانیم فعالیت های فرهنگی مناسبی از مساجد استان را در کشور بازتاب دهیم.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: رویداد ملی «فهما» انگیزه و نشاط خاصی را در فعالان کانون های مساجد بیشتر کرده و امیدواریم بتوانیم فعالیت های فرهنگی مناسبی از مساجد استان را در کشور بازتاب دهیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون سامانه بچه های مسجد برای بارگذاری اطلاعات برنامه های کانون های مساجد سراسر کشور فعال است و مدیران مسئول کانون ها در 3 شبستان و 12 رواق می توانند فعالیت های خود را ثبت کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: سومین دوره رویداد ملی «فهما» با شعار «به توان مردم» در حال اجرا است و تلاش خواهیم کرد تا همانند دوره های قبلی جایگاه برتر کشوری را از آن خود کنیم.

 

سقاء خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

 

وی اظهار داشت: مدیران کانون ها برای مشارکت در این رویداد تا پایان آذر ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مهلت دارند تا فعالیت های خود را ثبت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در دوره قبلی 2 کانون از استان اردبیل رتبه اول کشوری در بخش های فیلم و آفرینش های ادبی را کسب کردند و جایگاه کانون های مساجد استان اردبیل نیز در رتبه برتر قرار گرفت که همه این افتخارات به مدد و همت فعالان کانون های مساجد است.

 

سقاء عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا استان اردبیل به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی شود.

کد خبر 1101308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha