بازرسی از ۱۰۵۱۹ واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی  ورامین در شش ماه ابتدایی سال جاری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: بازرسی از ۱۰۵۱۹ واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی در ورامین در شش ماه ابتدایی سال جاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسن میرزایی ریاست اداره صمت شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت : طی شش ماه سال جاری بازرسان این اداره  و اتاق اصناف تعداد 10519 مورد از واحدهای ( صنفی تولیدی ، توزیعی و خدماتی ) را مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند .

وی در ادامه افزود : از این تعداد بازرسی ها تعداد 384 پرونده و با 465 تخلف و ارزش ریالی مجموعا 16 میلیارد و 347 میلیون و 288 هزار و 550 ریال تشکیل که متخلفان جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند.

میرزایی افزود: با توجه به دریافت شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری در طی شش ماه گذشته  مجموعا تعداد 336 مورد شکایات مردمی دریافت گردیده که از این تعداد 42 مورد شکایات کتبی ، 275 مورد تلفنی و 19 مورد آن حضوری بوده که پس از دریافت این شکایتها بلافاصله توسط بازرسین اداره مورد رسیدگی قرار گرفته اند .

وی تصریح کرد : تعداد 1882 واحد صنفی نانوایی نیز در طول 6 ماهه اول سال مورد بازرسی قرار گرفته که از این تعداد 82 پرونده با ارزش ریالی مجموعا 796  میلیون و 186 هزار ریال تشکیل که جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است .

کد خبر 1101417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha