دادگستری فارس در دادرسی های آنلاین در کشور پیشتاز است

حجت الاسلام موسوی گفت: توسعه خدمت رسانی های الکترونیکی و دادرسی های آنلاین از مصادیق تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضائی است و دادگستری فارس در دادرسی های آنلاین با زندان ها از استان های پیشتاز در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (یکشنبه 11 مهر) در مراسم معارفه رئیس و دادستان جدید حوزه قضایی ارسنجان گفت: ایجاد امنیتدر ارسنجان ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در این شهرستان ایجاد کرده است.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: تمامی حوزه های قضایی استان برای دستیابی به اهداف و سیاست های قوه قضائیه در دوران تحول و تعالی تلاش ویژه کرده اند.

وی اضافه کرد: دادگستری ارسنجان نیز این اهداف را با جدیت دنبال کرده و رویکرد جوانگرایی در مجموعه قضایی استان از تغییرات معمول مدیریتی در حوزه های قضایی فارس در 2 سال اخیر است که موجب می شود تا به مدیران جوان میدان داده شود.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: تکریم واقعی مردم و مراجعان به دستگاه قضایی باید در اولویت دستگاه قضائی استان قرار داشته باشد که این موضوع از تاکیدات ریاست جدید قوه قضائیه نیز محسوب می شود.

وی ادامه داد: توسعه خدمت رسانی های الکترونیکی و دادرسی های آنلاین از مصادیق تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضائی است و دادگستری فارس در دادرسی های آنلاین با زندان ها از استان های پیشتاز در کشور است که توسعه این سبک دادرسی باید مورد توجه دادگستری ارسنجان نیز باشد زیرا دارای ظرفیت مطلوب در این خصوص است.

رئیس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد:موضوع تعیین تکلیف باغ شهرهای استان باید با همکاری های مدیران ارشد و متولیان امر به سرانجام برسد.

وی با اشاره به لزوم توجه به آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد گفت: رئیس و دادستان جدید ارسنجان باید با سرکشی مستمر به زندان زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کنند زندان تنها جای مجرمان خشن و جرائم مهم است.

خاطر نشان می شود در این مراسم از تلاش های قاضی «کامران زارع» در دوران تصدی مدیریت قضایی شهرستان ارسنجان تقدیر شد و با حکم ریاست معظم قوه قضائیه، قاضی «محمد یوسفی» به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان و قاضی «علی اصغر علیزاده» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب ارسنجان منصوب شدند و «قاضی کامران زارع» نیز با پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان و طی حکم جداگانه ای از سوی ریاست معظم قوه قضائیه به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز منصوب شد.

کد خبر 1101452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha