طبخ و توزیع ۳۰۰۰ پرس غدای گرم بین نیازمندان

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد به راه اندازی موکب اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: در این موکب علاوه بر پذیرایی چای، میوه و دمنوش بیش از سه هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شد.

حجت الاسلام «سید عبدالحمید خرام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با همکاری موکب اباعبدالله الحسین (ع) موکب جلوی مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) نجف آباد پذیرای دوستداران اهل البيت علیهم السلام بودیم.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این موکب انواع دم نوش ها، چای، شربت، سيب و شلغم و شب ها آش رشته و آش دوغ، ماکارونی، عدسی، چلو مرغ و خورشت قیمه به تعداد سه هزار پرس بین مردم تقسیم شد.

وی به اقدامات یکسال این قرارگاه اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه در ۶ حوزه بهداشت و درمان، اشتغال و کارآفرینی، عمران و ساخت و ساز، فرهنگی و رفاهی و محیط زیست فعالیت دارد.

حجت الاسلام خرام بیان کرد: طی یک سال فعالیت این قرارگاه، در زمینه رفاهی و تامین و توزیع بسته‌های معیشتی حمایت‌های خوبی از اقشار آسیب‌پذیر صورت گرفت، ضمن اینکه لوازم منزل در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برپایی اردوی جهادی ایام نوروز، ادامه داد: تیم جهادی شهید طهرانی‌مقدم شامل ۱۲ دندانپزشک، عید نوروز اردوی جهادی برپا کرد اما متاسفانه علی‌رغم اینکه امکانات و تجهیزات هم فراهم بود، استان همکاری نکرد.

وی عنوان کرد: تیم پزشکی با همکاری سپاه فتح بالغ بر ۳۰۰ میلیون داروی رایگان برای مردم نیازمند به همراه آورده بود که با نظر پزشکان، دارو در اختیار مردم در مناطق سرابتاوه، مادوان سفلی و توت نده قرار گرفت.

حجت الاسلام خرام به پخت ۱۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: ۴۵۰ عدد بسته معیشتی به ارزش ۱۱۰ تا ۳۰۰ هزار تومان میان مردم توزیع شد مرحله بعدی توزیع بسته‌ها، هفته آینده خواهد بود.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد به حضور قرارگاه جهادی امام حسین(ع) در سی‌سخت زلزله‌زده اشاره و عنوان کرد: تعمیرات خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله توسط این قرارگاه انجام گرفت و پتو و هیتر در اختیار مردم قرار گرفت.

وی گفت: مهر ماه سال گذشته بسته‌های لوازم‌التحریر توسط قرارگاه توزیع شد و امسال نیز با راه اندازی موکب در تلاش برای جمع آوری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند هستیم.

 

 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1101454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha