اختصاص بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به شهرستان بجنورد

فرماندار شهرستان فاروج در کارگروه طرح کرامت از اختصاص بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به شهرستان بجنورد خبر داد و گفت: پروژه های عمرانی و اجتماعی با اولویت رسیدگی به مناطق حاشیه نشین اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی طرح کرامت شهرستان بجنورد با حضور فرماندار بجنورد، معاون سیاسی، امنیتی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مدیران شهرستانی دستگاه های اجرایی امروز یک‌شنبه (یازدهم مهرماه) در محل سالن جلسات فرمانداری بجنورد برگزار شد.

 

 

"غلامرضا عوض زاده" در این جلسه ضمن بررسی گزارش‌های اجمالی از سوی دستگاه های اجرایی در خصوص پروژه های تعریف شده این طرح جهت ساماندهی مناطق حاشیه نشین گفت: نگاه ستاد بازآفرینی عمرانی و در راستای طرح کرامت است و در هفت محور این طرح انجام می‌شود.

 


 

فرماندار بجنورد افزود: دفاتر تسهیلگری در حوزه امور اجتماعی و حاشیه شهر بجنورد، در قالب طرح پژوهشی صورت گرفته و می تواند مبنای کار هم قرار گیرد و همچنین اعتبارات مناسبی در حوزه های زیرساختی به شهرستان اختصاص داده شده است.

 

 

وی در خصوص اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان در راستای مناطق محروم تاکید کرد: بالغ بر 105 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به شهرستان اختصاص پیدا کرده و پروژه های عمرانی و اجتماعی با اولویت رسیدگی به مناطق حاشیه نشین اجرایی می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1101508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha