توزیع ۴۰ بسته  معیشتی بین خانواده های نیازمند  به همت کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح  ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با ۲۸ صفر و سالروز رحلت ییامبر اعظم به همت کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح ملایر ۴۰ بسته معیشتی بین خانواده های توزیع می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: همزمان با 28 صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به همت کانون و خیران 40 بسته  معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر برگزاری مراسم  عزاداری، ذبح یک عدد گوسفند و تقسیم گوشت بین خانوادهای نیازمند را نیز از دیگر برنامه های   کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در آخر ماه صفر دانست.

وی در ادامه از توزیع ۵۰بسته  گوشت ودرکنار هربسته سه بسته،نودالیت، در روز گذشته در بین50 خانواده نیازمند  از سوی کانون  خبر داد و گفت: برای این تعداد بسته نیز  حدود،شش میلیون تومان هزینه شد.

وی  برگزاری حلقه تربیتی.کانون فرهنگي شهيد مفتح در  ۹مهرماه را از دیگر برنامه های انجام شده برشمرد و تصریح کرد: برگزاری برنامه۰سالروزهمبستگی.باکودکان فلسطینی وروزگرامیداشت،سالمندان نیز از دیگر برنامه های این کانون بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر اجرای طرح شهید سلیمانی ،بازدید فرماندهان مقاومت بسیج از کانون  انجام برنامه های خدماتی توسط اعضا در مراکز بهداشتی گردهمایی اعضای کانون و پایگاه بسیج ، توزیع تعدادی بسته لوازم التحریر و کیف  در بین دانش آموزان نیازمند وبرگزاری برنامه های دینی و مذهبی و نماز جماعت از برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: این کانون از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .

کد خبر 1101516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha