توزیع ۷۰۰ بسته کمک معیشتی آستان قدس رضوی در ملایر

حجت الاسلام شمس گفت:در آستانه شهادت امام رضا(ع) ۷۰۰ بسته کمک معیشتی توسط خیران و کانون خدمت رضوی ملایر در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

«حجت الاسلام علیرضا شمس» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:خدمت رضوی ملایر از سال ۹۷ تاکنون در این شهرستان شروع به فعالیت کرده است و تاکنون حدود ۴۰۰ خادم‌یار حرم رضوی در این شهرستان جذب کانون خدمت رضوی شده‌اند  و دارای پرونده عضویت هستند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی ملایر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹ کانون تخصصی در حوزه‌های مختلف و ۲ کانون عمومی زیرمجموعه این کانون فعالیت می‌کنند گفت: برنامه های مختلفی نیز ازر ابتدای کرونا تا کنون انجام شده است.

حجت الاسلام شمس افزود: در طول سال طی چندین مرحله بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود که چهارشنبه‌های امام رضایی هر هفته با کمک خیران و خادم‌یاران

از ۱۰۰ تا ۲ هزار پُرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود که در ایام محرم و صفر بین چهار تا پنج هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد که در دیگر مناسبت‌ها تعداد پرس غذاهای گرم افزایش پیدا می‌کند.

مسئول کانون خدمت رضوی ملایر یادآور شد: در زمان همه‌گیری ویروس کرونا پویش‌های سلامت به همت خیران کانون حدود ۱۰ هزار عدد ماسک تهیه و بین اقشار مختلف توزیع کرد و با تهیه کپسول‌های اکسیژن به صورت رایگان در اختیار بیماران نیازمند کرونایی قرار داده شد.

حجت الاسلام شمس  افزود: در آستانه شهادت امام رضا(ع)۲ هزار بسته کمک معیشتی آستان قدس رضوی در سطح استان همدان توزیع می‌شود افزود:  از این تعداد ۷۰۰ بسته مربوط به شهرستان ملایر است و بین خانواده‌های نیازمند در شهر ملایر و زنگنه توزیع خواهد شد.

کد خبر 1101519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha