توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام کریمانه 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در راستای طرح اطعام کریمانه تعداد ۵ هزار پرس غذای نذری پخت می شود و پس از بسته بندی درب منازل خانواده ها نیازمند تحت حمایت کانون توزیع می شوند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) طرح اطعام کریمانه در ۲۰ روستا اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در راستای این طرح تعداد ۵ هزار پرس غذای نذری پخت می شود و پس از بسته بندی درب منازل خانواده ها نیازمند تحت حمایت کانون توزیع می شوند.


وی بیان کرد: همچنین از امشب تا پایان ماه صفر به همت بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری، در ۲۰ روستای محروم و دور افتاده رودبار جنوب مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.


حجت الاسلام خاوری تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی مراسم عزاداری در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: همچنین با مشارکت بجه مسجدی های کانون، مسجد برای برپایی مجالس عزاداری اهل بیت (ع) فضاسازی و سیاه پوش شده است.


وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز در فضای مجازی نیز کلیپ و عکس نوشت هایی متناسب با این مناسبت ها منتشر می شود.

کد خبر 1101556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha