فعالیت تبلیغی مبلغان خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان است

حجت الاسلام قدرتی، حضور مبلغ در عرصه تبلیغ را خنثی کننده توطئه های دشمنان خواند و بر ضرورت فراهم ساختن بستر لازم برای حضور مبلغ در مناطق روستایی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی»، شامگاه یکشنبه(۱۱مهر)، در دیدار با مبلغان، فعالان قرآنی و جبهه فرهنگی شهرستان پلدختر، اظهارداشت: فعالیت تبلیغی مبلغان در ترویج ارزش های دینی، ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه ضروری است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تبلیغ مبلغان را خنثی کننده توطئه های دشمنان در عرصه فرهنگی عنوان کرد و افزود: با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی تبلیغی طلاب جوان حوزه علمیه خواهران و برادران باید کمبود مبلغ در شهرستان پلدختر جبران شود.

 

وی با اشاره به تعداد روستاها در شهرستان پلدختر، خاطرنشان کرد: تجهیز خانه‌های عالم برای اعزام مبلغ به روستاها ضروری است و در این راستا برنامه ریزی می شود.

 

حجت الاسلام قدرتی به افزایش سهمیه پلدختر در اعزام روحانی اشاره کرد و بیان داشت: در زمینه بیمه فعالان فرهنگی و افزایش تعداد افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در حوزه تبلیغات اسلامی نیز برنامه ریزی صورت گرفته است.

کد خبر 1101579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha