برگزاری ویژه برنامه های رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) در کانون های مساجد قزوین

حجت الاسلام رمضانی گفت: ویژه برنامه های رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در ایام پایانی ماه صفر قرار داریم و به مناسبت 28 صفر رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه های متعددی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اجرا  می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مراسم قرائت زیارت از بعید، برپایی مجلس عزاداری و سخنرانی در شب و روز 28 صفر، سیاه پوش کردن مساجد، برپایی ایستگاه های صلواتی و غیره از جمله برنامه های کانون های مساجد در ایان پایانی ماه صفر است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی از بستر فضای مجازی هم استفاده شده و برنامه هایی نظیر تولید محتوا و برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی هم در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان از دیگر برنامه هایی است که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این ایام صورت می گیرد البته در ماه محرم و صفر به مناسبت های مختلف کانون های مساجد توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی را در بین خانواده های نیازمند داشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: این ایام فرصتی برای ترویج سیره و سبک  زندگی پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی (ع) است که در کنار برگزاری مراسم عزاداری، این مهم مورد توجه کانون ها بوده و بر این اساس برنامه های خود را برگزار می کنند.

 

کد خبر 1101580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha