انتخاب مدیران جهادی نخستین گام در راستای خدمت به مردم لرستان است

حجت الاسلام گراوند با بیان اینکه انتخاب مدیران جهادی نخستین گام در راستای خدمت به مردم استان لرستان است، گفت: مدیریت جهادی، سبب تقویت اعتماد مردم به نظام و انقلاب می شود.

حجت الاسلام « هادی گراوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به انتصاب استاندار لرستان، اظهار داشت: مدیریت جهادی استاندار منتخب دولت انقلابی می تواند سبب برگشت و تقویت اعتماد مردم به نظام مقدس اسلامی و انقلاب شود.

وی خطاب به استاندار لرستان افزود: زیبنده ترین اقدام کارگزار ارشد دولت انقلابی در لرستان باید از همین ابتدا شناخت و تفکیک مطالبه گران واقعی حقوق مردم، دلسوزان حقیقی و خدمتگزاران صادق، از مدعیان دروغین خدمت، لابی گران و دلالان منفعت طلب سیاسی، مدیران دوزیستی است  که بلافاصله در جریان انتخابات پوست اندازی کرده اند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان و دبیر وحدت حوزه و دانشگاه  در لرستان افزود: شهامت استاندار لرستان در  کنار گذاشتن این طیف، و به کارگیری شایستگان ، که با اندک تحقیق و تفحصی از افراد خدامحور قابل شناسایی خواهندبود ، گام نخست برای تحقق خدمت جهادی به مردم ولایتمدار لرستان خواهد بود.
 

حجت الاسلام گراوند بیان کرد: انتخاب مدیران جهادی در تراز انقلاب، تلاشگر، کاردان، با تعهد و تخصص لازم و با روحیه جهادی برای پیشبرد اهداف انقلاب آن هم به دور از هرگونه سفارش پذیری و سهم خواهی، کف مطالبه ی مردم انقلابی لرستان است و البته این خشت نخست بازسازی امید و سرمایه ی اجتماعی نظام اسلامی در این استان است.
 

وی بیان کرد: تلاش فوری برای آسیب شناسی وضع موجود، و نیز راهکارشناسی برای رسیدن به وضع مطلوب با اولویت بندی مشکلات و چالشهای  استانی و شهرستانی با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های نخبگانی،  می تواند در این عرصه گره گشایی کند.

حجت الاسلام گراوند بیان کرد:  برای نمونه بهره گیری از توان علمی مجموعه هیئت های اندیشه ورز که از یک سال و نیم قبل زیر نظر نماینده  ولی فقیه در استان، کار خود را، آغاز نموده و بحمدالله توفیقات بسیار خوبی هم داشته  برای برون رفت استان از وضعیت موجود بسیار راهگشا خواهد بود.
 

دبیر وحدت حوزه و دانشگاه  در لرستان خاطرنشان کرد: سفارش ناپذیری از چهره‌های تمامیت خواه و منفعت طلبِ احزاب و جریانات سیاسی، موجب‌ اقتدار مدیریتی و خرسندی عمومی مردم از عملکرد حضرتعالی خواهد شد.
 

وی اذعان داشت: شناسایی و آمایش تمام ظرفیتها، منابع، زیرساختها و بسترهای پیشرفت درجای جای استان،باعث توسعه متناسب با زیست بوم های متنوع استان خواهد شد‌.
 

حجت الاسلام گراوند  در خاتمه اظهار کرد:  ضمن خداقوت به همه شخصیتهای سیاسی، اجتماعی و جریانات و احزاب که برای حاکم شدن دولت انقلابی تلاش نموده اند، امیدواریم بعض افراد خاص نیز با کنار گذاشتن هر گونه خودخواهی، زیاده‌طلبی، فشار، تخریب،تضعیف، لابی گری و سهم‌خواهی های خومحورانه،  مانع خدمت رسانی شایسته به مردم و انتخاب بهترین مدیران نشده و به جای آن همواره مدافع، حامی و تقویت کننده استاندار محترم برای پیشرفت امور باشند.

 

کد خبر 1101589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha