هزینه های تعدادی از کودکان کار تامین می شود

شهاوی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم که بتوانیم بخشی از هزینه های کودکان کار را پس از شناسایی تامین کنیم گفت: علاوه بر آن بسته هایی غذایی و معیشتی تهییه شده و میان کودکان کار و خانواده های آنها توزیع شد.

«محمد شهاوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز اظهار کرد: به مناسبت 28 صفر و رحلت پیامبر (ص) بسته هایی غذایی و معیشتی تهییه شده و میان کودکان کار و خانواده های آنها توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید هاشم رضوانفر اهواز افزود: وجود کودکان کار که برای تامین حداقل درآمد زندگی خود مجبور به کار در سرچهاراه ها و خیابان ها هستند قلب هر انسانی را به درد می آورد، بنابراین در تلاش هستیم که بتوانیم بخشی از هزینه های این کودکان را پس از شناسایی و تاکید از وضعیت معیشتی آنها را تامین کنیم.

 

وی با بیان اینکه مسابقه نقاشی ویژه کودکان شش تا 10 سال برگزار می شود اضافه کرد: این کانون تجربه بسیار خوبی از برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان دارد که بر همین اساس تلاش خود را برای برگزاری ماهانه این مسابقات می کند.

 

شهاوی با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان تا 16 مهر خواهد بود تصریح کرد: علاقه مندان به این شرکت در این مسابقا می توانند حداکثر 2اثر خود را به شماره 09015801734 از طریق شبکه پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

 

وی در پایان یاد آور شد: به مناسبت سه روز پایان ماه صفر که مصادف با رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) است مجل روضه خوانی و عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام سید علی موسوی کیا برگزار می شود.

 

کد خبر 1101598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha